سفارش تبلیغ
صبا ویژن



آخرت من


به نام خدای خوبیها

امروز  هشتم اسفند هزارو سیصدو نود و یک

مبلغ پنجاه هزار تومان به خانواده ای نیازمند در یکی از روستاهای قم جهت کمک خرید مواد غذایی داده شد.

یا علی

 

افراد در لیست انتظار

اولویت ها

زن جوان و بیماری که محتاج پنج میلیون تومان هزینه ی درمان (عمل تومور مغزی ) میباشدو همسرش را از دست داده شرایط مالی بسیار بد دارای فرزند پسر 9ساله که کار میکند و مدرسه نرفته . همچنین نیازمند کمک مالی هرماه برای گذراندن امورات زندگی می باشد(فوری).

خانواده ای که از داشتن نعمت و مادر و پدر محروم بوده و برای تهیه جهیزیه احتیاج به کمک دارند هیچ چیزی تهیه نشده.(البته ناگفته نماند به لطف دوستان قدیم جهیزیه سه خواهر قبلی این خانواده فراهم شده بود)

خانواده ای 4نفره. مادر و سه دختر که از نعمت پدر محروم هستند و محتاج لباس و مواد غذایی و کمک جهیزیه برای دختر عقد بسته خود می باشد . اعل یکی از روستاهای قم.

کمک هزینه جهت خرج زندگی و دارو برای خانواده ای از سادات که پدر خانواده نیز به شدت بیمار و نابینا است و برای تهیه خرج خانه و هزینه ی درمان و همچنین کمک هزینه برای خرید جهیزیه محتاج کمک دوستان هستند.(خانواده معصومه سادات).(فوری)

خانواده ای که از نعمت پدر محروم بوده و مادر خانواده هم بیمار است تهیه جهیزیه (دختر بزرگ این خانواده به لطف دوستان قدیم پارسال با تهیه ی جهیزیه راهی خانه ی بخت شد )

کمک به خانواده ای که صاحب دو فرزند پسر می باشد و مرد خانواده در زلزله بم به رحمت خدا رفته. پس از مرگ سرپرست خیر دچار مشکلات مالی شدند و محتاج لوازم خانه ضروری و پتو  ولباس می باشند.

کمک به خانواد ای با ابرو و نیازمند جهت رفع مشکلات مالی وکمک هزینه زندگی

برای ادامه مطالب به ذیل مراجعه کنید.

 

گل


نوشته شده در سه شنبه 91/12/8ساعت 12:43 عصر توسط بنده حقیر خدا نظرات ( ) |


آخرین مطالب
» سلام95
[عناوین آرشیوشده]

Design By : RoozGozar.com