سفارش تبلیغ
صبا ویژن



آخرت من


آغاز طرح سال 93

اولویت ها

تهیه خرج عروسی مختصر وساده برای زوج جوانی که 5 سال عقد مانده اند و کمک به عنوان قرض برای پیش پول خانه (آقای سید م ن) متاسفانه هیچ پشتوانه و کمکی برای تهیه مخارج ندارند این اقای جوان با کارگری هزینه تحصیل و خرج خانواده خودش و پدر بیمارش را می دهد. برای سروسامان دادن زندگی این زوج احتیاج شدید به یاری دوستان داریم.

کمک هزینه ماهانه به خانواده سادات که پدر خانواده سکته مغزی کرد و باید ماهانه به عنوان کمک خرج هزینه ای به این خانواده جهت دوا و درمان داده شود دوستان قبلا هم برای کمک به این خانواده همکاری عالی داشتند.

کمک هزینه زندگی به خانوادهای با پنج فرزند که بزرگ ترین آنها 13 ساله است و پدر خانواده چند سال است که از دنیا رفته. این خانواده حتی برای غذا هم مشکل دارند و در وضعیت نامناسبی زندگی میکننداز طریق کمیته امداد هم حمایت می شوند اما جوابگو نیست واز ما هم از طریق کمیته امداد با این خانواده آشنا شدیم.

کمک هزینه زندگی به یک خانواده پاکستانی طلبه که در قم زندگی میکنند

کمک هزینه درمان به خانواده ای که هر شش ماه باید 12 میلیون خرج عمل فرزندشان را بدهند.


نوشته شده در چهارشنبه 93/3/28ساعت 2:57 عصر توسط بنده حقیر خدا نظرات ( ) |

سلام 

برای آغاز سال 93 بعد از برطرف شدن بعضی از مشکلات و موانع سر راه انشاالله با لطف خداوند متعال و عنایت دوستان گرامی طرح زنجیره ی آخرت دوباره شروع به کار خواهد نمود. 

از شروع سال 93 برای کمک به خانواده سادات (معصومه سادات ) به دوستان اطاع رسانی کردیم اوضاع بد خانواده ... و برخلاف انتظار با استقبال دوستان و بزرگواران زیادی روبرو شدیم که شکرخدا توانستیم بعضی از مشکلات این خانواده را در زمینه ی بهداشتی درمانی برطرف کنیم 

انشاالله گزارش کار به صورت کامل و جزیی نوشته خواهد شد و به اطلاع دوستان خواهد رسید.

از همه ی بزرگواران بخاطر محبت بی اندازه شان سپاسگذاریم .

عکس هایی از گل های زیبا و رمانتیک

سلام دوستان با عرض معذرت از این که مدت ها کارهای گروه خیریه به کما رفته بود و ما زیاد پیگیر کار نبودیم ولی خدا رو شکر دوستان پیگیر بودند و در سال گذشته بیش از یک میلیون کمک جمع شد ولی ان شا الله امسال با مقدار تدبیر و امید و با یکتفکر و کار جهادی ، در برابر مشکلات مقاومت می کنیم و عملکرد گروه رو بهتر می کنیم ضمنا گروه چند چیز کم داره که اولش گروه حساب داریه یعنی نظارت بر مسئولین گروه و دومش هم ....
حالا گزارش رو بخونید بقیه ی بحث ها ان شا الله برای بعد...


کمک به خانواده ای در قم  -- همان پسر بچه--- 

40  /  000

کمک به خانواده ای در قم  -- همان پسر بچه---

120/000

قرض به خانواده ای در ساری برای خرید دارو

250/000

کمک به خانواده ای در قم برای مخارج جراحی پسرشان

250/000

خانواده ای نیازمند در نکا

50/000

کمک به خانواده ای در ساری برای خرید لوازم التحریر

40/000

کمک به خانواده ای بی سرپرست در روستای علی آباد قم

50/000

کمک به چند خانواده ی نیازمند ساری

50/000

کمک به خانواده ی طلبه ی نیازمند پاکستانی

100/000

کمک به خانواده ی طلبه ی نیازمند پاکستانی

60/000



مجموع کمک ها

1/010/000

کلیه ی مبالغ به تومان است

تذکر:





 

خانواده ای است که فرزندی بیمار دارد، این فرزند که حدود 10 سال دارد یک بیماری مادر زادی اسکلت دارد و به خاطر این بیماری این کودک از بدو تولد تا کنون هر چند وقت باید تحت عمل های جراحی سنگین قرار گیرد، اخیرا این جراحی ها هر شش ماه انجام می شود و حدود 12 میلیون هزینه دارد و از آنجایی پدر خانواده کشاورز است و زمین کشاورزی محدودی هم دارد توانایی تامین هزینه ها را ندارد.

خانواده شماره 1

خانواده ای که پدر خانواده جانبازی است که چند سال پس از جنگ بر اثر آثار شیمیایی دچار بیماری مغزی شده اند  الآن کاملا یک جا نشین است و مخارج و هزینه های در مانی بالایی دارد که تمام درآمد خانواده صرف او و دختر8 ساله خانواده می شود. البته این از آنجا که این بنده ی خدا مدارکی برای اثبات جانباز بودن خود ندارد تحت پوشش  بنیاد جانبازان قرار نگرفته است و...

خانواده شماره 2

خانواده ای در روستای علی آباد این خانواده خانواده ای با آبرو است که به دلیل از دست دادن سرپرست خانواده نیازمند کمک است.

خانواده شماره 3

چند خانواده پاکستانی، این خانواده ها که برای تحصیل علوم دینی به  قم آمده اند و چند فرزند هم دارند، از آنجایی که پشتیبانی ندارند و کمک هزینه ی تحصیلی حوزه هم تنها کفاف اجاره خانه ی آنها را می دهد و به دلیل محدودیت های قانونی هم توانایی کسب در آمد ندارند.

خانواده شماره 4

خانواده ای که بهانه تشکیل گروه شد ، و ما به خاطر آن شروع به کار کردیم بعد از این که دوبار کمک کردیم و چندین بار تحقیق و بررسی، زمانی که مدارک مختلف درمانی را از خانواده گرفتیم و خواستیم پیگیری کنیم فهمیدیم که آن پسر بچه دروغ های زیادی گفته، و در نتیجه از لیست ما خارج شد، البته مبلغ را جبران کردیم و مبلغ 000/160 تومان که به آنها کمک کردیم را به صندوق گروه بازگرداندیم و اینجا به خاطر کوتاهی انجام  شده در این مورد عذر خواهی می کنیم.

خانواده شماره 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

من فکر می کنم با توجه به کم کاری های بنده و در دسترس نبودنم عملکرد یک ساله ی گروه یک عملکرد رویایی بوده که خودم اصلا انتظار نداشتم اتفاق بیفته اما ان شا الله از امروز کار رو با یک اراده ی قوی شروع می کنیم تا به نتیجه بهترب برسیم.
یک خبر خوب هم دارم و اون اینه که با کمک دوستان --که خیلی هاشون هم سمنانی هستند-- تونستیم برای اون سید که جانباز شیمیایی بود یک تخت بیمارستانی و لوازمش و همچنین تشک طبی برقی که برای بهبود و جلوگیری از زخم بستر کاربرد داره خریداری شده که حدود یک میلیون تومان هزینه داشته، و این به برکت کمک هایی بوده که بیشترش رو دوستان سمنانی خودمون انجام دادن از برقی گرفته تا مواد و عمران ...
امیدوارم این دفعه این حرکت پر انرژی تر و موفق تر باشه.
یا علی 

نوشته شده در چهارشنبه 93/3/28ساعت 2:37 عصر توسط بنده حقیر خدا نظرات ( ) |


آخرین مطالب
» سلام95
[عناوین آرشیوشده]

Design By : RoozGozar.com